Prikaz za slabovidne
Spletno naročanje
Osrednja vsebina

Navigacija

Navigacija

Karierna priložnost

Primarni nivo v ZD Trebnje kot profesionalni izziv

Primarni nivo je temelj v piramidi zdravstvene obravnave pacienta kot kompleksen profesionalni zalogaj. Ta stopnja je predstavljena kot vhodna točka v zdravstvenem procesu, saj je pacient na tej stopnji vpet v zdravstveni sistem. Osebni zdravnik kot ključni izvajalec na primarnem nivoju ima zavezujočo vlogo pri razumevanju pacientovih potreb, evaluaciji kliničnega stanja pri kroničnih in akutnih boleznih ter navigaciji skozi kompleksnost zdravstvenega sistema. Njegovo delovanje v zgodnji fazi omogoča učinkovito terapijo in pravilne napotitve, kar se odraža v izboljšanju izida za pacienta.

Zdravnik v ambulanti gradi usmerjen odnos, osredotočen na posameznika in njegovo družino, ob tem pa upošteva širše dejavnike, kot so skupnost, okolje ter socialno-ekonomske značilnosti pacientove družine. Kontinuiteta obravnave, celosten pristop in sočasna obravnava kroničnih in akutnih stanj so ključni, prav tako pa tudi zgodnje diagnostično odkrivanje obolenj. Trajen odnos med zdravnikom in pacientom prispeva k boljšemu izidu zdravljenja.

V ZD Trebnje se poudarja koordinacija oskrbe bolnikov z vključevanjem različnih strokovnjakov primarnega zdravstvenega varstva (fizioterapevti, patronažne sestre, specialisti za obvladovanje kroničnih bolezni, dietetiki, delovni terapevti) ter s sodelovanjem s sekundarnim in terciarnim nivojem zdravstvene oskrbe, vključno z zunanjimi strokovnjaki in organizacijami, kot so regijski NIJZ in NZLOH. Pomemben poudarek je tudi na preventivnem odkrivanju obolenj na primarnem nivoju.



V ZD Trebnje sistematično prilagajamo organiziranost dela glede na potrebe pacientov ter dinamiko dogajanj v zdravstvenem sektorju. Še posebej se je ta prilagodljivost izkazala v obdobju pandemije koronavirusa, kjer smo hitro in učinkovito prilagodili naše delovanje novim okoliščinam ter upoštevali epidemiološke zahteve.

Na primarnem nivoju izvajamo raziskovalno dejavnost v tesnem sodelovanju z lokalno skupnostjo. Ta pristop odpira obsežne možnosti za raziskovanje različnih tematik, predstavlja pa tudi velik izziv z vidika napredka v obravnavi in zdravljenju pacientov. Sodelovanje z lokalno skupnostjo krepi povezavo med zdravstvenim sistemom in potrebami prebivalstva, kar pripomore k boljši prilagodljivosti in odzivnosti na aktualne izzive v zdravstvenem okolju.
 

Delodajalec, ki skrbi za dobrobit svojih zaposlenih:

Pri nas se zavzemamo za prijazno delovno okolje in nudimo številne dodatne možnosti, ki izboljšujejo kakovost življenja zaposlenih. Med temi možnostmi so redna telovadba, motivacijske delavnice, delavnice sproščanja, ...

Aktivno se zavzemamo za ravnovesje med delovnim in družinskim življenjem naših zaposlenih. Poleg tega podpiramo strokovno izpopolnjevanje in nadgrajevanje znanja naših zaposlenih, spodbujamo raziskovalno dejavnost ter tehnološki digitalni napredek v naših ambulantah.

V našem zavodu je vodstvo odprto za sodelovanje in komunikacijo z zaposlenimi. Redno organiziramo sestanke, pogovore in sprejemamo nove ideje, ki prispevajo k napredku v stroki. Verjamemo v povezanost in skupno rast, zato se trudimo ustvariti delovno okolje, kjer se vsak zaposleni počuti cenjen in slišan.
 

×
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE