Prikaz za slabovidne
Spletno naročanje
Osrednja vsebina

Navigacija

Navigacija

Fizioterapija

Kontaktni podatki:

  • NAROČANJE
  • NAROČANJE NA DELOVNI NALOG:

    Naročanje poteka na podlagi originalnega, veljavnega in pravilno izpolnjenega delovnega naloga za fizioterapijo.

    Po telefonu, ali elektronski pošti vam posredujemo splošne informacije in trenutno čakalno dobo.
    Naročanje z vpisom v čakalno knjigo, je možno:
    • osebno z oddajo delovnega naloga (v nabiralnik pred prostori fizioterapije, na informacijah ZD Trebnje – v predalu za fizioterapijo, osebno v času ordinacijskega delovnega časa)
    • po pošti. 
    Veljavnost delovnega naloga za hitro in redno napotitev je 21 dni od izdaje, za zelo hitro 7 dni.

    Po prejemu delovnega naloga vas bomo glede na določeno stopnjo nujnosti ter upoštevajoč datum in čas prejema napotne listine, uvrstili v čakalni seznam.

    Pacienta z napotno listino , predloženo po izteku rokov iz prvega odstavka, se ne uvrsti na čakalni seznam, oziroma se mu ne opravi zdravstvena storitev, o čemer ga pooblaščena oseba obvesti v treh dneh od prejema napotne listine.
     

    NAROČANJE ZA SAMOPLAČNIKE:

    Je možno za termine izven ordinacijskega časa za ZZZS. Za termin se lahko dogovorite po telefonu, osebno ali preko elektronske pošte. 

    Povezava do cenika.
  • ČAKALNA DOBA
  • Zaradi prevelikega povpraševanje po fizioterapiji ne moremo zagotavljati čakalne dobe znotraj najdaljše dopustne čakalne dobe. Čakalna doba je odvisna od zasedbe kapacitet, ki so del pogodbe med zasebnikom in ZZZS. Najdaljše dopustne čakalne dobe so določene po PRAVILNIKU o najdaljših čakalnih dobah, ki ga je izdalo Ministrstvo za zdravje 21.01.2018
  • IZVEDBA FIZIOTERAPIJE
  • Izvajamo malo, srednjo in veliko fizioterapevtsko obravnavo IN SPECIALNO FIZIOTERAPEVTSKO OBRAVNAVO.

    V primeru, da napotni zdravnik prepusti izbiro fizioterapevtskih postopkov fizioterapevtu, jih le ta izbere na podlagi fizioterapevtskega sprejemnega statusa, napotne diagnoze, ter nabora storitev, ki jih krije ZZZS.
    V primeru, da napotni zdravnik določi terapevtske postopke, se ti izvedejo v predpisani obliki.
  • ODJAVA ALI ODSOTNOST
  • Termin se lahko odpove ali prestavi najpozneje 10 dni pred izvedbo zdravstvene storitve.  

    To velja le enkrat v okviru iste napotitve in samo v primeru stopnje nujnosti HITRO in REDNO.

    Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, ki jih navajata Zakon o pacientovih pravicah (ZPacP) in Pravilnik o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah (Pravilnik). V tem primeru mora pacient razlog za odpoved termina podati v pisni obliki.

    Če pacient na termin ne pride, če termina ne odpove ali se ne prenaroči v skladu s prejšnjim odstavkom, se ga v 24 urah črta iz čakalnega seznama. Delovni nalog preneha veljati.

    Pacient ali v njegovem imenu njegov ožji družinski član lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo zdravstvene storitve, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro ali redno. Po preteku 30 dni od termina odpoved ni mogoča niti v primeru pacientovih objektivnih razlogov. Če pacient ne pride na termin in termina ne odpove v skladu s prejšnjim odstavkom (neopravičena odsotnost), se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati. Pacient se lahko na čakalni seznam za to zdravstveno storitev pri tem izvajalcu zdravstvene dejavnosti znova uvrsti šele po poteku treh mesecev od termina, na katerem je bil neopravičeno odsoten (3 odst. 15.b član ZPacP).

    Če odsotnosti ne javite pravočasno (10 dni pred terapijo) zamujene terapije ni mogoče nadomeščati brez zdravniškega opravičila! 
×
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE