Prikaz za slabovidne
Spletno naročanje
Osrednja vsebina

Navigacija

Navigacija

Vprašalnik o zadovoljstvu pacientov

Spoštovani pacienti!

PROSTOVOLJNO IZPOLNITE ANONIMEN VPRAŠALNIK IN PRISPEVAJTE K IZBOLJŠEVANJU KAKOVOSTI!

Sporočamo vam, da je Minister za zdravje dne 15. 7. 2019 sprejel Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu ( uradni list RS, št. 98/08 in 55/17- ZPacP-A).

Metodologijo moramo izvajalci zdravstvenih dejavnosti uporabljati od 1. 9. 2019 dalje. Na osnovi te metodologije lahko pacienti izpolnite vprašalnik o ugotavljanju zadovoljstva z opravljeno zdravstveno storitvijo v elektronski obliki preko spletne strani:

VPRAŠALNIK

Možnost izpolnjevanja vprašalnika je zagotovljena neprekinjeno, vprašalnik je na voljo v več jezikih – v slovenskem, italijanskem, madžarskem, hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku.

Izpolnjevanje vprašalnika je prostovoljno in anonimno.

V  ta namen vam omogočamo in vas hkrati naprošamo, da po zdravljenju oziroma ambulantnem pregledu v naši ustanovi izpolnite vprašalnik v elektronski obliki. Vaše vrednotenje zadovoljstva z našimi storitvami nam bo v pomoč pri ciljnem ukrepanju za izboljševanje kakovosti naših storitev.

Za vaš trud se vam iskreno zahvaljujemo.

×
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE