Vprašalnik o zadovoljstvu pacientov
Spoštovani pacienti!
PROSTOVOLJNO IZPOLNITE ANONIMEN VPRAŠALNIK IN PRISPEVAJTE K IZBOLJŠEVANJU KAKOVOSTI!
Sporočamo vam, da je Minister za zdravje dne 15. 7. 2019 sprejel Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu ( uradni list RS, št. 98/08 in 55/17- ZPacP-A).
Metodologijo moramo izvajalci zdravstvenih dejavnosti uporabljati od 1. 9. 2019 dalje. Na osnovi te metodologije lahko pacienti izpolnite vprašalnik o ugotavljanju zadovoljstva z opravljeno zdravstveno storitvijo v elektronski obliki preko spletne strani:
Možnost izpolnjevanja vprašalnika je zagotovljena neprekinjeno, vprašalnik je na voljo v več jezikih – v slovenskem, italijanskem, madžarskem, hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku.
Izpolnjevanje vprašalnika je prostovoljno in anonimno.
V ta namen vam omogočamo in vas hkrati naprošamo, da po zdravljenju oziroma ambulantnem pregledu v naši ustanovi izpolnite vprašalnik v elektronski obliki. Vaše vrednotenje zadovoljstva z našimi storitvami nam bo v pomoč pri ciljnem ukrepanju za izboljševanje kakovosti naših storitev.
Za vaš trud se vam iskreno zahvaljujemo.